dinsdag 24 november 2015

Vertrek aan je huis

Gisteren opnieuw gelopen. Voor de tweede week. De tweede week volg ik een ander interval: 2 minuten lopen en 2 minuten wandelen, gedurende 20 minuten.

Het viel mee, heel goed mee. Ik heb geen last gehad van stijve spieren. Ik had het erger verwacht. Voorlopig is lopen nog steeds een succeservaring voor mij.

Ik raad wel aan om een parcours te kiezen dat start vanaf je huis, want als je je eerst nog moet verplaatsen met de auto is het veel moeilijker vol te houden. Het is zo al moeilijk genoeg. Om een parcours uit te stippelen vanaf je huis, kun je google maps gebruiken. Met Google Maps is het mogelijk om afstanden te berekenen. Zo kun je op voorhand een optimale route bepalen. Zo heb ik voor de eerste 2 weken een route bepaald van zo'n 2,4 km. Juist voldoende om de 20 minuten bewegen te volbrengen. Als ik straks langer ga lopen, pas ik mijn looproute wat aan.

Voorbeeldroute met google maps:


Waar ga jij lopen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten