zaterdag 5 december 2015

Een nieuwe start

Bijna 2 weken niet gelopen. Ik ben een weekje ziek geweest en daarna moest ik nog wat recupereren. Ik twijfelde of ik volledig opnieuw zou beginnen met mijn schema of ik gewoon zou hervatten waar ik gekomen was. Ik heb beslist om direct te beginnen met 2 minuten lopen en 2 minuten wandelen. Dat zal ik deze week 3 keer proberen te doen.

Vandaag was het ideaal loopweer. Wel wat koude wind, maar gelukkig lekker droog. Blijkbaar zou verkoudheid nu toch door koude komen: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20151204_02005724. Ik vraag me dus af of ik toch niet ziek geworden ben van te lopen in de hagel.

Ik heb trouwens in mijn schema een paar fouten gevonden: zo loop ik de 2de week (waar ik nu aan bezig ben) telkens 2 minuten afgewisseld met 2 minuten wandelen, ipv het schema te volgen. Ik denk nog na welk interval ik volgende week zal volgen.

Ik ben benieuwd of jij al loopt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten