donderdag 19 november 2015

Lopen voor de 2de keer: missie geslaagd!

Vandaag voor de 2de keer gelopen. Helaas minder goed weer dan de vorige keer, maar ik kan nog niet klagen. Gelukkig was het niet veel meer aan het regenen. Voordeel was wel dat het verfrissend was. Over het lopen zelf: ik heb opnieuw 20 minuten bewogen, afwisselend 1 minuut lopen met 1 minuut wandelen. Dit gaat dan langzaam opbouwen. Ik volg hiervoor een schema dat ik op internet gevonden heb. Ik zoek het later nog wel eens op en zet er dan de link bij. Ik moet het nog eens bekijken, maar ik geloof dat het alleszins de volgende keer ook nog hetzelfde interval blijft.

Ik voel met toch wel weer verfrist. Heerlijk gevoel na een drukke werkdag aan mijn bureau. Ik verlang terug om nog eens te lopen. Volgens mijn schema zou ik 3 keer in de week moeten lopen. Ik zie wel of dat lukt. Ik heb vandaag ondervonden dat je er echt wel tijd moet voor vrijmaken, want anders kies je er al snel voor om het te laten vallen om andere leuke dingen te doen. Ik hoop dat ik het kan volhouden.

Loop jij? Hoe motiveer jij je om opnieuw te gaan lopen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten